WB24 Privilege en Voordeelprogramma

WB24 Privilege en Voordeelprogramma

wb24_webshop
wb_website2

PROJECT
Een voordeelprogramma bieden die de diensten zoals pechhulp, privileges, voordelen en de inzet van gespecialiseerde partners geautomatiseerd verwerkt, waardoor de opdrachtgever er geen omkijken naar heeft en het gebruikersgemak voorop staat.

DOELGROEP
12.000 woonboot- en watervillabewoners in heel Nederland

UITDAGING
Het inrichten van een platform en backoffice om de WB24 diensten en voordelen te kunnen bieden en de gebruikers als collectief te laten opereren door de diensten te reviewen. Externe WB24 partners die ingeschakeld worden, worden beoordeeld door de deelnemers. Als de beoordeling negatief blijft wordt de partner uitgesloten. He  met stimulerende elementen en een assortiment wat aansluit bij het thema ‘Australië’, de oorsprong van TNT.

REALISATIE
Het iLoyalty platform wordt ingezet en een CMS-, abonnements-, review- en partneractivatiemodule worden onder andere ingezet. Bezoekers van WB24 website kunnen het juiste abonnement kiezen en afsluiten. Dit proces en alle vervolgtrajecten verlopen automatisch. Van deelname met pechhulp tot aan het aanvragen van offertes bij partners, de periodieke facturatie, de koppeling met het boekhoudpakket en de automatische incasso, is het allemaal geregeld. Het platform wordt door de deelnemers en door de partners gebruikt. Offertes worden via het platform aangevraagd en er kunnen voordelen worden geactiveerd door de uitgifte van (kortings)vouchers.

RESULTAAT
Iedere woonbootbewoner kan veiliger en onbezorgder wonen door de deelname aan WB24.

Hieronder nog andere projecten welke wij voor deze klant mochten uitvoeren waar we trots op zijn:

wb_huisstijl-website

Holland Casino

Complete huisstijl

We willen graag met je meedenken voor (custom) loyalty gifts, premiums of relatiegeschenken, waar jouw doelgroep blij van wordt. Bel ons: + 31 (0)20 – 214 33 00 of mail naar: info@loyaltymakers.com