SmaaQ Brand identity

SmaaQ Brand identity

SMAAQ-logo
SMAAQ-moodboard
SMAAQ-kaasbordje
SMAAQ-short

PROJECT
Het kaasmerk SmaaQ was toe aan een nieuwe stap. Tijd voor complete rebranding, zonder daarmee het vertrouwen van bestaande klanten te verliezen.

DOELGROEP
Exclusieve kaasspeciaalzaken.

UITDAGING
Het kaasmerk SmaaQ moest veranderen, maar wilde aanvankelijk veel overeind houden van hun bestaande merkidentiteit. Loyalty Makers trok de stoute schoenen aan en kleedde stap voor stap het logo uit en bouwde deze opnieuw weer op. Deze aanpak overtuigde SmaaQ ervan om te kiezen voor een andere vorm, kleur en lettertype!

RESULTAAT
Een spannende nieuwe brand identity, maar zonder daarin het vertrouwde gevoel en waarden van het oude merk te verliezen. SmaaQ is nog steeds SmaaQ! En mede door inzet van het loyaliteitsprogramma ‘De smaaQ van…’ zijn we er in geslaagd de omzet effectief te verhogen.

EEN KLEINE SELECTIE VAN ONZE OVERIGE OPDRACHTEN VOOR DEZE KLANT

SMAAQ-tasje

Smaaq

Papieren tasje
SMAAQ-kaas

Smaaq

Kaas
SMAAQ-folder

Smaaq

Folder

Wij zetten graag onze creativiteit en passie in voor al jouw communicatie-uitingen waar jouw doelgroep blij van wordt. Bel ons: + 31 (0)20 – 214 33 00 of mail naar: info@loyaltymakers.com