Communicatie

Communicatie

 

Communicatie maakt het verschil

We zeiden het al eerder: communicatie is de key succes factor van een loyaliteitsprogramma. Daarom is het voor Loyalty Makers ook een vanzelfsprekendheid dat wij niet alleen (loyalty)marketingspecialisten, maar óók communicatiespecialisten in eigen huis hebben. Het complete communicatietraject in en rond uw loyaliteitsprogramma kunnen wij van A tot Z voor u verzorgen. Onze inhouse reclamestudio heeft de creatieve mankracht (m/v) én de modernste apparatuur om u voortdurend te verrassen. Onze relaties zien ons dan ook als ervaren creatieve communicatieprofessionals. Zij vragen ons steeds vaker om ook andere communicatietrajecten te ontwikkelen en uit te voeren.

Communiceren begint met luisteren
Communiceren begint met luisteren. Voor de een is dit een open deur. Maar voor een ander is dit iets waar men nog nooit bij stil heeft gestaan. Als u uw doelgroep recht in het hart wilt raken, zult u uw doelgroep zo goed mogelijk moeten begrijpen. Anders is het net als schieten met een blinddoek om. Dat geldt ook voor ons. Het perfecte relatiegeschenk, het ideale loyaliteitsprogramma, wij kunnen het pas ontwikkelen als wij ons eerst grondig hebben verdiept in zowel de ontvanger als in de gever. Wat wilt u precies bereiken? Wat zijn uw doelstellingen? Hoe ziet uw specifieke markt eruit? Hoe kijken uw relaties tegen u aan? Waar zijn zij gevoelig voor? En hoe speelt uw concurrent daarop in? Hoe meer u ons kunt vertellen, hoe beter wij luisteren, des te meer loyaliteit kunnen wij voor u creëren.

Vormgeving, huisstijl, logo’s, advertenties; communicatie is overal
Elke vorm van communicatie, of het nou gaat om advertenties, brochures, relatiemagazines, huisstijl, logo, raamposters, de gouden communicatieregel is telkens weer: hoe beter u uw doelgroep begrijpt, des te groter de kans dat uw communicatieuitingen een schot in de roos zijn.
Omdat wij tijdens het ontwikkelen en uitvoeren van loyaliteitsprogramma’s steeds meer kennis en inzicht krijgen in uw specifieke doelgroepen én in de wensen en doelstellingen van u als opdrachtgever, is het niet zo verwonderlijk dat wij ook regelmatig worden gevraagd voor de ontwikkeling en executie van andere communicatietrajecten.
Wij hebben als bureau daarom ook veel ervaring in het ontwikkelen van huisstijlen, advertenties en o.a. radiocampagnes. Wat wij in onze studio ook voor u mogen doen, wij doen het wel altijd met de loyaliteit van uw doelgroep als ons uitgangspunt.

RECENTE POSTS