Backofficemedewerker – Gifts

BACKOFFICEMEDEWERKER  – LOYALTY GIFTS

Wie zijn wij? 

Loyalty Makers is een allround marketingcommunicatiebureau met als specialisme loyaliteit. Wij adviseren op ieder niveau en vaak resulteert dit in inspirerende loyaliteitsprogramma’s en communicatietrajecten met activatie zoals promotionele artikelen, relatiegeschenken of digitale oplossingen, zoals de inzet van vouchers e.d.  

 

Ons hippe kantoor bevindt zich naast Station Weesp – onder de rook van Amsterdam – en is dus goed bereikbaar per trein, maar ook met de auto, fiets of benenwagen. 

 

De sfeer in ons team wordt vaak geroemd door onze klanten en leveranciers. Iets waar we natuurlijk erg trots op zijn! Dagelijks werken wij aan de mooiste projecten, hebben wij contact met de leukste klanten en leveranciers, en werken wij samen met de beste collega’s. Dit wordt aangevuld met mooie tradities zoals de dagelijkse gezamenlijke lunch (die wil je niet missen!), jaarlijkse activiteiten met relaties en de legendarische tombola-avonden om met het team het jaar af te sluiten.  

 

Op onze website (www.loyaltymakers.com) kun je zien wie we zijn, wat we doen, hoe we dat doen en voor wie we dat doen. Ben je enthousiast? Lees dan snel verder! 

 

Wie zoeken we? 

Loyalty Makers groeit hard, we kunnen wel wat extra mankracht gebruiken! Voor team Gifts zijn we op zoek naar een spontane backofficemedewerker, voor 36 tot 40 uur per week. 

 

Team Gifts is gespecialiseerd in pakkende sales promotion- en premiumactiesmeestal aangevuld met relatiegeschenken. Bij de ontwikkeling hiervan beginnen wij altijd met een conceptidee om de klant te verblijden met een verrassende insteek die past bij hun organisatie/merk.  

 

Proactief maar ook op verzoek en in samenwerking met de (senior) projectmanager ondersteun je in het creatieve voorstel en bent verantwoordelijk voor de gehele operationele en administratieve uitvoering van het project, waaronder het aanvragen en uitwerken van offertes, het bewaken van de kwaliteit, budgetten en tijdlijnen. Tevens ben je verantwoordelijk voor diverse loyalty– en brandstore werkzaamheden zoals het up-todate houden van het assortiment, bestellingen vervolgen en het beantwoorden van vragen.  

 

Sterk in plannen en structuur bewaken in de dagelijkse hectiek is hierbij een must! Diverse projecten – van groot tot klein – zullen tegelijkertijd lopen en onder jouw hoede vallen

Spreken deze werkzaamheden jou aan en wil je solliciteren op deze vacature? Stuur dan je motivatie en je cv zo snel mogelijk naar: solliciteren@loyaltymakers.com. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Chris Bavinck. Reacties zonder goede CV en motivatiebrief zullen wij niet in behandeling nemen.