Administrateur – parttime

Administrateur – parttime

 

Looptijd t/m 8 juni 2020

Wij zijn op zoek naar een parttime administrateur (m/v)

 

Ben jij een baas in boekhouden? Ben je cijfer gedreven? Ben je enthousiast en loyaal? Dan willen wij jou graag ontmoeten. Wij zijn namelijk op zoek naar die leuke en accurate
administrateur die meehelpt om onze administratieve taken strak te trekken.

 

WAT GA JE DOEN?

 

Als administrateur verwerk je de financiële administratie van Loyalty Makers. En daarnaast doe je ook de administratie(s) van de ondernemingen die vallen onder onze holding: LMG. Je ondersteunt zowel de crediteurenals de debiteurenadministratie. Daarnaast doe je diverse administratieve werkzaamheden, zoals verwerking van onze uren en de facturatie, het bijhouden van de liquiditeitsbegrotingen, het beheer van onze mailboxen en assisteer je bij facilitaire zaken, zoals het op voorraad houden van kantoorartikelen etc.

 

WIE ZIJN WIJ?

 

Wij zijn een marketingcommunicatie adviesbureau gericht op loyaliteit. Loyalty Makers zorgt dat klanten, consumenten en/of werknemers loyaal worden en blijven aan een merk of product. In jouw geval word je natuurlijk loyaal aan Loyalty Makers! Dit doen we binnen een cultuur waar iedereen zich thuis voelt. Uitstappen doe je op Station Weesp (wij zitten recht tegenover het station) – onder de rook van Amsterdam. Ons kantoor is dus goed bereikbaar per trein, maar ook met de auto, fiets of elk gewenst vervoermiddel!

 

WAT BIEDEN WIJ

 

  • een leuke, jong team met enthousiaste collega’s
  • meer dan prettige sfeer / cultuur, geroemd door onze klanten
  • onderdeel zijn van mooie projecten
  • meer dan leuke teamactiviteiten zodat wij als team loyaal zijn en blijven
  • een functie voor ca. 10 – 16 uur per week (eventueel meer uren op projectbasis)

 

WIE BEN JIJ?

 

  • je hebt MBO 4 / HBO denk- en werkniveau;
  • je hebt relevante ervaring op de financiële administratie;
  • je bent accuraat en hebt cijfermatig inzicht;
  • je bent stressbestendig en zelfstandig;
  • je spreekt en schrijft goed Nederlands;
  • je beheerst het Office-pakket en met name Excel;
  • heb je ervaring met Basecone/Twinfield/Gripp? Dan heb je een streepje voor.

 

EN WILLEN WIJ JOU ONTMOETEN?

 

Ben je overtuigd, stuur dan je motivatie en je cv vóór 8 juni 2020 naar solliciteren@loyaltymakers.com. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met onze Financial Manager en jouw nieuwe collega, Chris Bavinck (06 – 52 72 86 06).